ارزان ترین بیمه در ترکیه
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

بیمه در ترکیه: حفاظت از سلامت خود در هنگام دریافت اقامت

آیا به دنبال اخذ اقامت در ترکیه هستید؟ در این صورت، یکی از اولین چیزهایی که باید انجام دهید، خرید بیمه سلامت یا بیمه درمانی است. بدون توجه به نوع اقامتی که می‌خواهید دریافت کنید، مانند اقامت دانشجویی، تمدید اقامت گردشگری، اقامت از طریق خرید ملک یا اقامت از طریق ثبت شرکت، شما نیاز به بیمه داشته و قبل از هر چیزی باید خودتان را بیمه کنید. مدت زمانی که بیمه شما لازم است، به طور مستقیم به مدت اقامت شما وابسته است. به عنوان مثال، اگر شما درخواست اقامت یک ساله دارید، باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری کنید. و اگر درخواست اقامت دو ساله دارید، باید بیمه تان را نیز به مدت دو سال خریداری کنید.

در ترکیه، تعداد زیادی شرکت بیمه وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند. در این بخش، ما به ارزان ترین بیمه در ترکیه که می‌توانید آن‌ها را به راحتی خریداری کنید، اشاره می‌کنیم. بنابراین، تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا بر اساس شرایط و نوع اقامت شما، بهترین و پرسنلترین بیمه به شما معرفی شود.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش، می‌خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم. بیمه‌های سلامت ترکیه به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می‌شوند و بیمه‌هایی که ما برای اقامت نیاز داریم، بیمه خصوصی است.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا به آن بیمه خصوصی نیز می‌گویند. در ترکیه، تعداد زیادی شرکت بیمه خصوصی وجود دارد که هر کدام تعرفه‌ها و پوشش‌های خاص خود را دارند. اما به طور کلی، همه آن‌ها در یک سطحقیمتی قابل قبول و پوششی مناسب ارائه می‌دهند. برخی از شرکت‌های بیمه معتبر در ترکیه عبارتند از:

1. آکسا سیگورتا (AXA Sigorta)

2. آلیانز سیگورتا (Allianz Sigorta)

3. اویچ سیگورتا (Oyak Sigorta)

4. زیمت سیگورتا (Zimmet Sigorta)

5. آنادولو سیگورتا (Anadolu Sigorta)

هر یک از این شرکت‌ها قیمت‌ها و پوشش‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. برای خرید بیمه درمانی در ترکیه، می‌توانید به وبسایت هر یک از این شرکت‌ها مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره پوشش‌ها و قیمت‌ها دریافت کنید. همچنین، می‌توانید از خدمات یک مشاور بیمه استفاده کنید تا به شما در انتخاب بهترین بیمه برای نیازهای خود کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: